مطالب

خرید سی ان سی

مقاله 10 تغییر در صنعت سال 2021

 

مقاله 10 تغییر در صنعت سال 2021

 

2020 brought changes to the manufacturing industry that few, if any, foresaw; a global pandemic, a trade war, a pressing need for employees to work from home. Barring any ability to foresee the future, what can we assume about the changes 2021 will bring?

In this article, we’ll look at ten ways the manufacturing industry will change or continue to change in 2021. 

سال 2020 تغییراتی در صنعت تولید ایجاد کرد که در صورت وجود تعداد اندکی ، پیش بینی می کردند. همه گیری جهانی ، جنگ تجاری ، نیاز مبرم به کارمندان برای کار در خانه. با محرومیت از توانایی پیش بینی آینده ، ما می توانیم در مورد تغییراتی که 2021 ایجاد می کند فرض کنیم؟

در این مقاله ، ما به ده روش برای تغییر یا ادامه صنعت تولید در سال 2021 خواهیم پرداخت.

1.) تأثیر کار از راه دور
تولیدکنندگان قبلاً با یافتن نیروهای واجد شرایط برای مدیریت و نقشهای پشتیبانی با موضوعات شناخته شده ای روبرو بوده اند. ظهور یک بیماری همه گیر جهانی در نیمه اول سال 2020 این روند را تسریع کرد ، زیرا کارگران بیشتری به کار در خانه ترغیب می شدند.

سوالی که باقی می ماند این است که تأکید بر کار از راه دور چقدر بر عملکرد روزمره یک کارخانه تولیدی تأثیر می گذارد. آیا مدیریت قادر به نظارت کافی بر کارگران کارخانه بدون حضور فیزیکی خواهد بود؟ توسعه مستمر اتوماسیون محل کار چه تاثیری بر فشار کار در خانه دارد؟

با تولید این سوالات در سال 2021 ، تولید همچنان تغییر کرده و تغییر می کند.

2.) برق
آگاهی روزافزون از سوی شرکت های تولیدی در مورد نیاز به آگاهی بیشتر از نظر محیط زیست و آگاهی اجتماعی ، همراه با کاهش هزینه های انرژی های تجدیدپذیر ، منجر به رشد چشمگیر الکتریکی سازی جنبه های مختلف تولید صنعتی شده است. کارخانه ها در حال دور شدن از ماشین آلات مجهز به گاز و گاز به سمت تجهیزات الکتریکی هستند.

حتی زمینه های متکی به سوخت سنتی مانند حمل و نقل نیز به سرعت با یک مدل الکتریکی سازگار می شوند. این تغییرات مزایای مهمی از جمله استقلال بیشتر از زنجیره های تأمین سوخت جهانی را به همراه دارد. در سال 2021 ، صنعت تولید فقط به برق ادامه می دهد.

3.) رشد اینترنت اشیا
اینترنت اشیا ((اینترنت اشیا) به ارتباط بسیاری از دستگاههایی که ما هر روز استفاده می کنیم اشاره دارد. همه چیز از تلفن های ما گرفته تا توسترها با WiFi سازگار و متصل هستند. ساخت هیچ تفاوتی ندارد. جنبه های بیشتری از کارخانه های تولید به صورت آنلاین ارائه می شود ، یا حداقل چنین پتانسیلی را دارند.

ایده اینترنت اشیا contains نویدبخش و خطری برای تولیدکنندگان است. از یک طرف ، به نظر می رسد ایده ماشینکاری از راه دور یک جام مقدس برای این صنعت باشد. توانایی برنامه ریزی و اجرای ابزارهای پیشرفته بدون اینکه هرگز پا به کارخانه بگذارید. استفاده از این واقعیت که بسیاری از ماشین آلات مجهز به اینترنت هستند ، به نظر می رسد ایده کارخانه خاموش شدن چراغ ها را بسیار امکان پذیر می کند.

از طرف دیگر ، هرچه جنبه های بیشتری از فرآیند صنعتی به صورت آنلاین آورده شود ، احتمال اختلال توسط هکرها یا فرایندهای ضعیف امنیت اینترنت بیشتر است.

4.) بهبودی پس از همه گیری
سال 2021 نویدبخش بزرگی برای ادامه ، حداقل بهبود نسبی از رکود اقتصادی تحت تأثیر همه گیری در سال 2020 است. همزمان با بازگشایی صنایع ، تقاضای پنهان منجر به بازگشت سریع در برخی از بخش ها شده است.

البته ، این بهبودی به طور کامل یا جهانی تضمین نشده است. بهبود برخی از بخش ها مانند مهمان نوازی و مسافرت سالها به طول می انجامد. بخشهاي توليدي ساخته شده در اطراف اين صنايع ممكن است مدت زمان طولاني طول بكشد تا دوباره بكار روند. سایر عوامل - مانند تأکید منطقه ای که در سال 2021 به شکل تولید ادامه خواهد یافت - منجر به افزایش تقاضا و کمک به تقویت بهبود می شود.

5.) تأکید منطقه ای
تا حدی به دلیل همه گیری ، تولیدکنندگان توجه خود را به منافع محلی و نه جهانی معطوف کرده اند. افزایش تعرفه ها ، جنگ های تجاری مداوم و البته کاهش تجارت به دلیل ویروس کرونا باعث تغییر انتظارات برای زنجیره های تأمین صنعت شده است.

برای بیان مثالی خاص ، واردات از چین کاهش یافته است زیرا جنگ های تجاری و عدم اطمینان تولیدکنندگان را به دنبال خطوط تولید سوق می دهد. تغییر ماهیت پیمان ها و موافقت نامه های تجاری که به طور منظم واردات و صادرات را تنظیم می کنند ، باعث شده برخی از صنایع بازارهای منطقه را در اولویت قرار دهند.

در سال 2021 ، این ذهنیت منطقه اول منجر به افزایش زنجیره های تأمین داخل کشور خواهد شد. "ساخته شده در ایالات متحده آمریکا" در تلاش برای جلوگیری بهتر از نوسانات تغییر در مقررات واردات و صادرات. سایر کشورهای جهان اول نیز شاهد چنین روندی خواهند بود ، زیرا تلاشهای "بازگرداندن" به معنای افزایش مالی است.

6.) نیاز به انعطاف پذیری
ظهور غافلگیر کننده یک همه گیر جهانی در اوایل سال 2020 ، همراه با بحران اقتصادی همراه ، فقط برای تأکید بر اهمیت انعطاف پذیری برای تولید کنندگان است. تاب آوری را می توان از بسیاری جهات ، از جمله تنوع بخشیدن به تغییرات عرضه و پذیرش دیجیتال سازی ، به دست آورد ، اما در درجه اول به روش های مدیریت مالی اشاره دارد.

محدود کردن بدهی ، تقویت موقعیت نقدی و ادامه دادن دقیق سرمایه گذاری به بهبود مقاومت شرکت کمک می کند. 2021 همچنان نیاز شرکت ها به پرورش آگاهانه انعطاف پذیری برای حرکت بهتر در تغییرات را نشان می دهد.

7.) افزایش دیجیتالی شدن
در کنار برق رسانی و اینترنت اشیا، ، دیجیتال سازی نوید می دهد که روند تولیدات اساسی را در سال 2021 و بعد از آن نیز تغییر دهد. تولیدکنندگان با اتخاذ یک استراتژی دیجیتال روبرو خواهند شد که از ذخیره داده های مبتنی بر ابر تا بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهد.

دیجیتالی سازی داخلی شامل جنبه های الکتریکی سازی و روند اینترنت اشیا mentioned ذکر شده در بالا ، امکان نظارت بهتر بر استفاده از انرژی زیرساخت ها و مصرف انرژی ناوگان را می دهد. دیجیتالی سازی خارجی شامل اتخاذ مفاهیم بازاریابی دیجیتال و مدل های نوظهور B2B2C (تجارت از تجارت به مشتری) است.

همانند اینترنت اشیا و برق ، دیجیتالی شدن فقط توسط همه گیری جهانی ایجاد می شود. شرکتهایی که از دیجیتالی شدن استقبال می کنند - از جمله به اصطلاح سازندگان "دیجیتال متولد شده" که از عصر دیجیتال آغاز شده اند - خود را برای استفاده از سال 2021 و بعد از آن بسیار بهتر خواهند دید.

8.) نیاز به استعداد جدید
رقمی سازی یکی از چندین روند برای سال 2021 است که نیاز به یک رویکرد جدید برای نیروی کار برای صنعت تولید دارد. همه کارگران باید بتوانند در یک محیط دیجیتالی کار کنند و آموزشهایی نیز باید انجام شود تا کارگران به برخی از استانداردهای اساسی برسند.

با ادامه پیشرفت CNC ، رباتیک پیشرفته و سایر فناوری های اتوماسیون ، تقاضا برای استعدادهای بسیار ماهر برای مدیریت و کار با این ماشین آلات فقط افزایش خواهد یافت. تولیدکنندگان دیگر نمی توانند به کلیشه های کارگران "غیر ماهر" کارخانه اعتماد کنند اما برای کار با فناوری پیشرفته نیاز به استخدام افراد مستعد دارند.

9.) فن آوری نوظهور
2021 شاهد ادامه فن آوری های جدید در تغییر تولید است. تقریباً دو سوم تولیدکنندگان آمریکایی در حال حاضر حداقل در نقشی محدود از فناوری چاپ سه بعدی استفاده کرده اند. چاپ سه بعدی ، CNC از راه دور و سایر فناوری های تولیدی که اخیراً ضرب شده اند ، پتانسیل فوق العاده ای برای رشد ، به ویژه در ترکیب با یکدیگر ، ارائه می دهند. چاپ سه بعدی ، یک فرآیند تولید مواد افزودنی و CNC ، یک فرآیند تفریحی ، می توانند در ترکیب با یکدیگر برای تولید و تکمیل م componentsثرتر اجزا استفاده شوند.

ماشین آلات خودکار نیز نوید زیادی می دهند. در حالی که برق می تواند حمل و نقل ناوگان را بهبود بخشد ، وسایل نقلیه خودران ممکن است کاملاً آن را دگرگون کنند. و البته ، پتانسیل هوش مصنوعی برای تولید تقریباً نامحدود است.

10.) چرخه توسعه سریعتر محصول
چرخه های سریعتر تولید ، همراه با گزینه های بهبود یافته برای تحویل ، از قبل تأثیر خود را در تولید گذاشته اند. چرخه تولید محصول 18-24 ماه به 12 ماه منقبض شده است. صنایعی که قبلاً از یک چرخه سه ماهه یا فصلی استفاده می کردند ، نمایش ها و تبلیغات بسیار کوچکی را به آن اضافه کرده اند که جریان محصولات جدید عملاً ثابت است.

در حالی که سیستم های تحویل همچنان برای همگام شدن با سرعت تولید محصول تلاش می کنند ، فناوری هایی که از قبل استفاده می شوند نویدبخش کمک به حتی شانس هستند. سیستم های تحویل هواپیماهای بدون سرنشین و حمل و نقل خودکار تضمین می کنند که جریان مداوم محصولات جدید با سرعت و اطمینان بیشتری به مشتری می رسد.

از کار از راه دور گرفته تا ناوگان خودران ، سال 2021 شاهد رشد مداوم فناوری هایی با پتانسیل تغییر شکل صنعت تولید خواهد بود

 

 

 

سی ان سی زهیری  تولید کننده انواع دستگاه های CNC

09376836870مهندس زهیری

طراحی و اجرا : گروه آوا طرح 09126872836