فروش دستگاه سی ان سی

فروش دستگاه سی ان سی  در سی ان سی زهیری

خرید سی ان سی و ریسک آن !

این روزها خریدن یک دستگاه سی ان سی ریسک بزرگی است ، بالا بودن هزینه ها ، وجود شرکت های رقیب ، تغییر مداوم قیمت دلار و عدم وجود سیاست های حمایتی دولتی از مشکلاتی است که صنعتگران با آنها دست و پنجه نرم می کنند !

حال باید پرسید چطور با خرید یک دستگاه سی ان سی می توانیم مطمئن با شیم که درآمد قابل اتکایی خواهیم داشت و چه عاملی باعث می شود که بتوانیم در این اوضاع اقتصادی آشفته سرمایه خود را به خرید دستگاه سی ان سی اختصاص دهیم . کارشناسان سی ان سی زهیری پاسخ می دهند :

شنا خلاف جهت آب

واقعیت این است که همیشه افرادی بوده اند که در بدترین شرایط اقتصادی توانسته اند سود های بالایی را نصیب خود نمایند به قول قدیمی ها ماهی مرده با جریان اب پایین می رود و شناگر کسی است که خلاف جریان اب شنا کند .

تولید قطعات صنعتی

دراین شرایط که دلار گران شده است شما می توانید با خرید یک دستگاه سی ان سی مناسب به تولید قطعاتی بپردازید که تا دیروز از خارج وارد می شد ، بله گرانی دلار و افزایش قیمت برخی قطعات این فرصت را به قطعه سازان داخلی می دهد تا بتوانند قطعات مورد نیاز کشور را با قیمت مناسب در ایران تولید کنند.

سی ان سی زهیری یکی از این مجموعه هاست که علاوه بر ساخت انواع دستگاه های سی ان سی با گارانتی مادام العمر ( اطمینان از کیفیت ) تولید کننده انواع قطعات صنعتی می باشد.

ساخت خط تولید

همچنین سی ان سی زهیری سازنده دستگاه های خط تولید قطعات صنعتی نیز می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره مستقیم 09125775390 تماس حاصل فرمائید .

 

فروش انواع دستگاه های سی ان سی نو و کارکرده بصورت نقد و اقساط در سی ان سی زهیری

 

 

سی ان سی زهیری  تولید کننده انواع دستگاه های CNC

09376836870مهندس زهیری

طراحی و اجرا : گروه آوا طرح 09126872836