Fusion 360

Autodesk Fusion 360

 

 نرم افزاری قدرتمند و جامع شامل ابزارهای یکپارچه طراحی، مهندسی، الکترونیک و صنعتی برای مدل‌سازی فری‌فرم در یک بستر نرم افزاری واحد است. متاسفانه اکثر ابزارهای مدل‌سازی سه بعدی خلاقیت و توانایی شما را در ایجاد سریع طرحهای تکراری متعدد محدود می‌کنند. اما در نرم افزار فیوژن ۳۶۰ احجام مانند خمیر در دستان شما قابلیت شکل‌پذیری دارند و ایجاد حجم و طراحی پیچیده در این نرم افزار به راحتی امکان‌پذیر است.

توسط نرم افزار Fusion 360 می‌توانید با استفاده پارامترهای کاربردی، روشهای متنوع تولید، انواع مواد و پارامترهای محدودیت هزینه به راحتی و با دست باز مدلهای سه بعدی بدون نقص، نوآورانه و با عملکرد بالا ایجاد کنید و برای تعیین عملکرد محصول و کشف نقصها و هزینه‌های آن، طرحهای خود را در تمام مراحل توسعه مورد آزمایش قرار داده و توانایی‌های خود را گسترش دهید.

پرینت سه بعدی

نرم افزار Fusion 360 در نسخه‌های جدید به افرادی که مدلهای خود را برای چاپ سه بعدی طراحی می‌کنند، این قابلیت را می‌دهد تا برشهای دو بعدی و سطوح مقطع از لایه‌های مختلف ایجاد کنند. در واقع این نرم افزار می‌تواند در نقش یک Slicer نیز عمل کند. مدل طراحی شده نیز مستقیما در این نرم افزار برش می‌خورد و G-Code آن استخراج شود.

توسعه گروهی از راه دور

نرم افزار Fusion 360 برای همکاری گروهی از راه دور به صورت کامل بهینه شده است و این امکان را به شما می‌دهد تا با همکاران خود از راه دور و در هر مکانی کار کنید و روند توسعه را پیش ببرید.

موضوعی که در مورد نرم افزار فیوژن ۳۶۰ به نظر می‌رسد این است که قصد دارد تمام عملیات ساخت را (چه تولید افزایشی و چه کاهشی) بدون نیاز به خروج از برنامه و در یک محیط توسعه واحد انجام دهد. به این ترتیب نیاز به استفاده از نرم افزارهای دیگر را به حداقل رسانده است.

برای دانلود این برنامه از این لینک استفاده کنید 

 Fusion 360

برای دیدن بخش دانلود و معرفی نرم افزار های مهندسی از این لینک استفاده کنید 

سی ان سی زهیری  تولید کننده انواع دستگاه های CNC

09376836870مهندس زهیری

طراحی و اجرا : گروه آوا طرح 09126872836