دستگاه سی ان سی

دستگاه cnc

سی ان سی روتاری و چیزهایی که باید بدانید

هنگامی که می خواهید یک cnc روتاری برای کسب و کار خود انتخاب کنید بهتر است که موارد زیر را مطالعه کنید:


1.شما باید ولتاز دستگاه خود را متناسب با ولتاژهای صنعتی مورد استفاده در کشور خودتان انتخاب کنید.معمولا بهتر است که شبیه ولتاژ صنعتی کشور باشد ولی برای مصرف کنندگان هندی بهتر است که  ولتاژAC220 را انتخاب کنند.(ولتاژ برق صنعتی در هند 380v می باشد ولی ضعیف است).


2.cnc روتاری به طور معمول می تواند به cnc روتاری چوب و cnc روتاری برای کارهای تبلیغاتی و عمومی تقسیم شود.
اگر شما کارتان مربوط به تبلیغات است ،مدیایی که می توانید استفاده کنید ،MDF,PVC, فوم برد،پلاستیک،ورقه های ACP ،آلومینیوم(کمتر از 3mm)،برنج(کمتر از 3mm)،چوب ابعاد کمتر از (1200*2400mm)می باشد و در این صورت باید دستگاهcnc  روتاری تبلیغاتی استفاده کنید،اگر کارخانه ی شما در ساخت مبلمان و کابینت یا ساخت درب فعالیت می کند،بهتر است که از cnc روتاری چوب استفاده کنید.


3.سپس شما به این نیاز دارید که اسپیندل را برای دستگاه خود انتخاب کنید.اگر شما cnc روتاری تبلیغاتی را انتخاب کردید می توانید اسپیندل 1.5kw یا 2.2kw  آب خنک را انتخاب کنبد،ولی اگرcnc روتاری چوب را انتخاب کردید می توانید اسپیندل 4.5 kw آب خنک را استفاده کنید.


4.همچنین شما باید نوع موتور دستگاه خود را انتخاب کنبد ،این که سروو موتور یا استپر موتور باشند وابسته به انتخاب شماست سی ان سی زهیری هر دو نوع را می سازد و خودتان باید انتخاب کنید .به طور معمول اگر دستگاه cnc روتاری تبلیغاتی داشته باشید،استپر موتور بهترین انتخاب است.اگرcnc روتاری چوب داشته باشید بهتر است که از سروو موتور استفاده کنید چون وقتی از این ماشین استفاده می کنید ،ممکن است طرحی را که برای حکاکی یا طراحی انتخاب می کنید خیلی پیچیده باشد،پس اگر بعضی از مشکلات هنگام کار پیش بیاید،موتور سروو آلارم می دهد و دستگاه متوقف می شود،بدون اینکه به طرح هیچ آسیبی برساند.در صورتی که سیستم استپر همچین قابلیتی را ندارد.


5.پس از انتخاب موارد بالا باید سیستم کنترل دستگاه خود را تعیین کنید.کنترلر های موجود در بازار  نقاط قوت و ضعفی دارند 
سی ان سی زهیری تنها مجموعه ای است که کنترلر خود را خود تولید می کند و آن را در اختیاز سایر سی ان سی سازان نیز قرار می دهد ، این کنترلر دارای گارانتی مادام العمر می باشد این یعنی ما از کیفیت محصولی که تولید کرده ایم اطمینان داریم . 


6.سپس نیاز دارید که میز کار خود را انتخاب کنید.معمولا 3 نوع میز وجود دارد.آلومینیوم،میز وکیوم،T-slot.اگر میخواهید کارهای تزیینی انجام دهید، بهتر است که میز وکیوم را انتخاب کنید.


7.ودر آخر می توانید قطعات یدکی و جانبی دستگاه را انتخاب کنید مثل: سیستم خنک کننده یا سیستم روغن کاری.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با سی ان سی زهیری تماس بگیرید 

سی ان سی زهیری  تولید کننده انواع دستگاه های CNC

09376836870مهندس زهیری

طراحی و اجرا : گروه آوا طرح 09126872836